בניית אתרים בקריות

תוכן עניינים

 

האם גם בתחום כמו מחשבים ואינטרנט צריך שיהיה קשר קרוב פיזית עם המתכנת? אם אנו מאזור חיפה והקריות – כיצד נאתר חברת בניית אתרים בחיפהעל אף כי בתחום המחשוב והאינטרנט רבים מהעניינים נפתרים בשלט רחוק, רצוי שהמתכנת שלכם יעבוד סמוך לבית שלכם על מנת שתוכלו מפעם לפעם לבקר בחוות השרתים שלו, לראות איך האתר עובד מקרוב, ואת השינויים במהירויות הגלישה בו וכל זאת מבלי לנסוע שעה או אף שעתיים עד הרצליה או תל אביב. יחד עם זאת, גם אתם תגלו שככל שמדובר באתרי וורדפרס, את רוב משימות עדכון התוכן תוכלו לעשות בעצמכם ולכן אין מניעה לחפש שירותי בניית אתרים קרוב לבית ולבחור בחברת בניית אתרים בקריות.

וורדפרס – מהי פלטפורמה זו ומדוע היא מקלה מאד עליכם את השימוש באתר?

פלטפורמת וורדפרס היא שיטה לבניית אתרים במסגרתה המתכנת והמעצב הגרפי מכינים תשתית וורדפרס מאורחת בתוך שרת. בעל האתר מקבל גישה נפרדת עם שם משתמש וסיסמה לאזור באתר בו הוא יכול לעשות רק 2 דברים: לעדכן תוכן ולהעלות תמונות. כמובן שאם הוא יודע HTML ו- JAVA SCRIPT הוא יכול להכניס קודים לשינוי צבעים והטמעת פונקציות חדשות, אך זה לא חובה וממש לא נדרש כדי לקדם את האתר. לכן אם אתם מתגוררים בצפון אתם ללא ספק יכולים לבחור בחברה לבניית אתרים בקריות, במיוחד לאור העובדה כי חלק נכבד מהעבודה יעשה על ידכם ומה שלא, ינוהל על ידי החברה שבחרתם, אתה תוכלו לשמור על קשר רציף ולתאם ציפיות. תסתכלו על תיק העבודות שלנו ותתרשמו בעצמכם.

בניית אתרים בקריות עבור לקוחות מהצפון

החלק העיקרי של שירות בניית אתרים הוא להכין את האתר מבחינה תכנותית וגרפית, מה שאומר, להכניס רקע, תבליטים ופונקציות מיוחדות כמו מונה לאתר, וכן להכין לוגו לבעל האתר ועיצובים נוספים הרלוונטיים למשיכת קהל. כאשר חברת בניית אתרים בקריות מופקדת על השירות – תוכלו להיות בטוחים שהאתר יוגש לכם בצורה יפה, מעמיקה ובהתאם לצרכים שלכם כלקוחות. כמובן שתהיה פגישה ראשונית מסודרת בה תוכלו להסביר מה נדרש לאתר מבחינה עיצובית על מנת שיעמוד בדרישות ובדקויות שלכם. וכמובן שבחברה יישמו את ההמלצות.

המשך הדרך לאחר בניית האתר

אנו ממליצים להמשיך לצרוך שירותים נוספים מאותה החברה לבניית אתרים בקריות, הפעם – תתמקדו בקידום אתרים, וזאת כמובן לאחר ששמתם יעדכם על בניית אתרים בקריות והאתר כבר מוכן וערוך מבחינת אבטחה לקליטת מבקרים. שיטת קידום אתרים כוללת כתיבת מאמרים להפצה ככתבות שיווקיות או ככתבות מומחים להעשרת הידע. החברה לא רק תהיה אחראית לספק לכם את המאמרים הנ"ל אלא גם תדאג שהם יביאו תנועה לאתר. ההמלצה האישית שלנו היא גם לדאוג לדף נחיתה באתר שימשוך מבקרים במקביל להשארת הפרטים שלהם. מקובל לבקש בדף כזה את שמם המלא, אמצעי תקשורת כלשהו (מייל/טלפון) ופירוט השירות המקצועי לו הם זקוקים, על פיו הם ינותבו למקומות שונים באתר או יקבלו תכנים למייל.
חברת בניית אתרים בקריות גם עוסקת בתכנות האתר וגם באספקת עצות לקידומו, שירות כולל ומקיף שלעיתים לא פשוט למצוא במקומות אחרים!

תוכן עניינים

טיפים נוספים

חיפה

האם גם בתחום כמו מחשבים ואינטרנט צריך שיהיה קשר קרוב

קרא עוד »
Call Now Button